27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Koordinační setkání projektových týmů

Koordinační setkání projektových týmů

01.10.2010

Poslední zářijový den se v prostorách Hvězdárny Valašské Meziříčí uskutečnilo koordinační setkání projektových týmů projektu Výstavou ke spolupráci a poznání, který realizuje v podobě zrcadlových projektů Kysucká hvezdáreň v Kysuckom Novom Meste a Hvězdárna Valašské Meziříčí, p.o.

Podrobnější informace o obsahu a závěrech najdete na stránce věnované průběhu realizace projektu.

autor: Tomáš Pečiva