18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V letošním roce se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Dvě stě šestnáct hodin smíchu a zábavy

Dvě stě šestnáct hodin smíchu a zábavy

03.08.2010

Skončil první turnus tradičního astronomického tábora, který má na Hvězdárně Valašské Meziříčí velmi dlouhou tradici. Je to příležitost pro všechny mladé zájemce o astronomii, ale i kosmonautiku. Program astronomického tábora je nejen o astronomii, ale také o sportu, poznávání, a aktivního trávení volného času.

Zájem o tuto akci každým rokem roste, takže jsme v letošním roce poprvé naplnili dva turnusy. První z nich byl zaměřen na mladší děti a mládež a druhý turnus na počátku srpna pro starší mládež do 18 let.

Podrobnější informace najdete v rubrice Co se podařilo.