Logo veřejné zakázky a poptávky

22.06.2017
Informační den pro pedagogy

Ve středu 21. června jsme v celém areálu hvězdárny uspořádali „Informační den pro pedagogy“

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Druhý turnus astronomického tábora

Druhý turnus astronomického tábora

02.09.2010

Skončil druhý turnus tradičního astronomického tábora, který má na Hvězdárně Valašské Meziříčí velmi dlouhou tradici. Je to příležitost pro všechny mladé zájemce o astronomii, ale i kosmonautiku. Program astronomického tábora je nejen o astronomii, ale také o sportu, poznávání a aktivním trávení volného času.

Zájem o tuto akci každým rokem roste, takže jsme v letošním roce poprvé naplnili dva turnusy. První z nich byl zaměřen na mladší děti a mládež, druhý turnus na počátku srpna pro starší mládež do 18 let.

Podrobnější informace najdete v rubrice Co se podařilo.