Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Den otevřených dveří na Hvězdárně Valašské Meziříčí při Dni Zlínského kraje

Den otevřených dveří na Hvězdárně Valašské Meziříčí při Dni Zlínského kraje

06.10.2011

První říjnovou sobotu sfoukl Zlínský kraj na pomyslném dortu jedenáctou svíčku a narozeninová oslava se nesla celým krajem ve velkolepém duchu - cestovalo se parním vlakem, hrála cimbálovka a dechovka, jezdilo se Baťovou pojízdnou pracovnou v Baťově mrakodrapu a dveře některých muzeí, galerií a rozhleden byly otevřené dokořán. Pozadu nezůstala ani Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, která návštěvníkům dovolila nakouknout i do dveří běžně zavřených. A že se bylo na co dívat.

Více než 100 návštěvníků prošlo 1. října 2011 dveřmi Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o., aby v krásný slunečný den jednak nahlédli do všech zákoutí jednotlivých budov hvězdárny, a jednak aby se skrze naše dalekohledy podívali na Slunce, planety a hvězdy.

Zábavné pořady a hry pro děti zaujaly nejen děti, ale také dospělé.

Bližší informace včetně fotogalerie naleznete v rubrice Co se podařilo.

autor: Markéta Konvičková