Logo veřejné zakázky a poptávky

22.06.2017
Informační den pro pedagogy

Ve středu 21. června jsme v celém areálu hvězdárny uspořádali „Informační den pro pedagogy“

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Aktuality z Valašské astronomické společnosti

Aktuality z Valašské astronomické společnosti

05.05.2010

Valašská astronomická společnost (VAS) je občanským sdružením založeným v zájmu rozvoje a podpory astronomie a přírodních věd vůbec, jakožto i v zájmu obecné vzdělanosti občanů regionu Valašsko i celé této republiky, zvláště pak mládeže. Členem se mohou stát jak fyzické, tak právnické osoby.

Díky využití nového redakčního systému pro správu webových stránek jsme mohli zkvalitnit informační servis určený členům naší společnosti. Kromě standartních informací jsme zřídili také rubriku Aktuálně z VAS, kde se všichni zájemci mohou seznámit s aktualitami ze života Valašské astronomické společnosti.

Velmi rádi mezi sebou uvítáme nové členy! Další informace o podmínkách vstupu do společnosti najdete v rubrice Členství.