Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Zábava » Modely » Model Země

Model Země

Model Země ve sluneční soutsavěSestavte si vlastní model Země, na kterém můžete ukázat orientaci planety Země ve Sluneční soustavě, vysvětlit fáze Měsíce či zatmění Slunce i Měsíce. Model ukazuje polohu planety Země vzhledem k rovině ekliptiky a sklon oběžné roviny Měsíce vzhledem k Zemi i ekliptice. Pro stavbu modelu budete potřebovat pouze kartónovou krabici, dvě špejle, kružítko a řezáček.

Jak tedy na to?

Podrobný návod si ve formátu PDF stáhněte zde.