Logo veřejné zakázky a poptávky

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Kroužek pro přírodovědecké talenty

Kroužek pro přírodovědecké talenty

Zájmový kroužek nabízí dětem další vzdělávání a rozvoj v oblasti přírodních věd, techniky i technologií. Děti mají možnost seznámit se nejen teoretickými základy, ale i praktickými ukázkami a experimenty s obory jako je fyzika, astronomie, kosmonautika, matematika, robotika nebo geologie. Žáci s hlubším zájmem se mohou časem vypracovat na spolupracovníky hvězdárny nebo využít získané dovednosti pro budoucí studium a profesní rozvoj.

• Zájmový kroužek pro přírodovědecké talenty je otevřen pro školní rok 2017/2018
  • Členové kroužku se scházejí 1x týdně, vždy ve středu - začátek v 16:00 hodin
  • Kroužek je určen pro děti od 10 do 14 let
  • Cena kroužku: 800,- Kč/školní rok (v ceně jsou zahrnuty drobné pomůcky a volný vstup na akce pořádané hvězdárnou).

Plakát