18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V letošním roce se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Kroužek pro přírodovědecké talenty

Kroužek pro přírodovědecké talenty

Zájmový kroužek nabízí dětem další vzdělávání a rozvoj v oblasti přírodních věd, techniky i technologií. Děti mají možnost seznámit se nejen teoretickými základy, ale i praktickými ukázkami a experimenty s obory jako je fyzika, astronomie, kosmonautika, matematika, robotika nebo geologie. Žáci s hlubším zájmem se mohou časem vypracovat na spolupracovníky hvězdárny nebo využít získané dovednosti pro budoucí studium a profesní rozvoj.

• Zájmový kroužek pro přírodovědecké talenty je otevřen pro školní rok 2017/2018
  • Členové kroužku se scházejí 1x týdně, vždy ve středu - začátek v 16:00 hodin
  • Kroužek je určen pro děti od 10 do 14 let
  • Cena kroužku: 800,- Kč/školní rok (v ceně jsou zahrnuty drobné pomůcky a volný vstup na akce pořádané hvězdárnou).

Plakát